Nu was mijn moeder al een tijdje een van de kreeftjes kwijt dus zij dacht dat die dood was.
Donderdag ben ik dus bij haar langs geweest en ben maar eens goed gaan kijken en wat zie ik ze is niet dood maar zeer hoog zwanger en de hele tijd dus al verstopt onder een maansteen.
Hartstikke leuk maar ja de cube is natuurlijk veel te klein voor baby cpo.
Gelukkig heb ik wel ruimte voor de baby's maar we kunnen de mama cpo nu niet meer uitvangen omdat het al kleine kreeftjes onder haar staart zijn.
Nu vraag ik me nu dus af vanaf wanneer kan ik ze veilig uitvangen en bij mij in een groot aqua onder brengen?
Ik zal ze op de fiets moeten ophalen en zal ze dan vervoeren in een koeltas want mijn moeder woont niet bij mij in Harderwijk maar in Ermelo (dorp naast Harderwijk)
Nu hebben we al extra schuil mogelijkheden gemaakt voor de baby cpo en is het afwachten hoe wat waar.
Mama cpo is namelijk nog niet volgroeid dus extreem veel jonkies zullen het niet zijn, maar ze was wel echt vol en hoog zwanger dus gok zo'n 10+ jonkies onder haar staart.
Hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven want ik wil wel graag de kleintjes een kans geven helemaal nu ik zelf alleen nog maar vrouwen cpo heb en dus graag ook weer een mannetje wil.
groeten Annewil

, Pa en Ma cpo zijn veilig en wel in hun oude bak terug gekomen.